• Home
  • /Integrare CRM

CRM permite afacerilor să gestioneze  datele și informațiile asociate acestora. Obiectivul principal al CRM-ului este de a coordona, urmări și gestiona toate informațiile, activitățile și conversațiile.

 

Integrarea CRM face ca site-ul dvs. și CRM-ul să funcționeze împreună logic. În loc să utilizați CRM-ul doar ca un sistem care păstrează informațiile clienților pe baza intrărilor manuale, integrarea site-ului / software-ul aduce informații valoroase despre clienți direct în CRM.

AVANTAJELE UTILIZĂRII INTEGRĂRII CRM

Integrarea CRM permite agenților de vânzări și de asistență să anticipeze nevoile clienților în timp real. O bună integrare CRM direcționează automat un agent la profilul apelantului primit sau creează un nou bilet  cu informații despre apelant. Acest lucru economisește timpul agentului și îi permite să se concentreze pe convorbirea cu clientul, nu pe cautarea informatiilor in timpul discutiei.

Fiecare interacțiune cu un client oferă informații valoroase despre afacerea dvs. In loc ca fiecare agent sa introduca manual datele despre fiecare apel si sa inregistreze informatii cum ar fi ora apelului sau numarul de telefon, Intregrarea CRM are grija de toate aceste date in timp real.

Integrarea CRM crește eficiența prin eliminarea problemei de căutare și de introducere a informațiilor despre clienți. Un agent de vânzări sau de asistență poate utiliza integrarea CRM pentru a ocoli munca minuțioasă de a căuta o pagină de contact pentru clienți, de a întreba despre interacțiunile anterioare și de a găsi bilete vechi, pe lângă introducerea în toate a datelor noi. Manipularea datelor este un proces distorsionant și consumator de timp. În cele din urmă, încetinește agenții, lasă loc de eroare și diminuează experiența clienților.


Integrarea CRM poate oferi managerilor date despre fiecare agent individual, cum ar fi numărul de apeluri efectuate pe zi, numărul de apeluri suspendate, durata medie a apelurilor și timpul mediu de așteptare.