+373 22 950001

Integrare CRM

Integrare CRM

CRM (Customer Relationship Managament), in traducere Managementul Relatiilor cu Clientii, permite oricarei afaceri sa administreze parteneriate si toate informatiile si detaliile legate de acestea.

Coordoneaza, supravegheaza si administreaza informatia despre activitatile si conversatiile cu clientii. 

Integrarea CRM face ca site-ul dvs. si CRM-ul sa functioneze împreuna logic. În loc sa utilizati CRM-ul doar ca un sistem care pastreaza informatiile clientilor pe baza intrarilor manuale, integrarea site-ului / software-ul aduce informatii valoroase despre clienti direct în CRM.

AVANTAJELE UTILIZARII SERVICIULUI DE INTEGRARE CRM

1

Interactiunea cu clientii

Integrarea CRM permite agentilor de vânzari si de asistenta sa anticipeze nevoile clientilor în timp real. O buna integrare CRM directioneaza automat un agent la profilul apelantului primit sau creeaza un nou bilet  cu informatii despre apelant. Acest lucru economiseste timpul agentului si îi permite sa se concentreze pe convorbirea cu clientul, nu pe cautarea informatiilor in timpul discutiei

2

Date in timp real

Fiecare interactiune cu un client ofera informatii valoroase despre afacerea dvs. In loc ca fiecare agent sa introduca manual datele despre fiecare apel si sa inregistreze informatii cum ar fi ora apelului sau numarul de telefon, Intregrarea CRM are grija de toate aceste date in timp real.

3

Cresterea eficientei

Integrarea CRM poate oferi managerilor date despre fiecare agent individual, cum ar fi numarul de apeluri efectuate pe zi, numarul de apeluri suspendate, durata medie a apelurilor si timpul mediu de asteptare